Selectează motivul -- selectează motivul -- Continut abuziv Dezactivare cont
Introdu mai multe detalii
Selectează motivul Feedback nepotrivit
Nu am primit produsul!Am dat adresa de livrare,dar persoana nu m`a mai cautat de 2 luni!
castigatoarea a fost aleasa acum 3 luni...nu am reusit sa colaboram si as dori sa ofer acest produs altei persoane!Nu cer penalizare!
I-am trimis doua emailuri,a pretins ca pe primul nu l-a primit apoi nu mi-a mai raspuns nici pe pagina produsului.La oferta precizeaza ca ofera produsul la schimb cu orice produs,mie nu mi-a precizat nimic,dar nu trebuia sa fie vorba despre lucruri gratis? Din pacate,am reusit sa-mi dezamagesc fetita din cauza unei persoane neserioase.NU as recomanda aceasta persoana din cauza neserioritatii de care a dat dovada.
A selectat un câştigător pentru ofertă şi nu a finalizat tranzacţia. Explicaţia câştigătorului: "Pai stie si Celi, nu are timp sa citesca mail-uirle, sa raspunda, am abordat-o pe messanger, dar nu am primit ursuletul. De ce mai oferi, Celi? daca stii ca nu vei darui nimic?"
totul a decurs k. .........
Feedback castigator (Papusa barbie)
M-a inteles chiar daca am intarziat cu trimiterea :DDraguta si comunicativa
Feedback ofertant (Insigne)
Livrarea s-a încheiat cu succes, recomand cu toata increderea multumesc
Feedback castigator (pulovere)
Feedback castigator (parfum FM)
A fost desemnat câştigător şi nu a ridicat articolul primit: "Am asteptat aproape 2 saptamani pentru primirea adresei unde sa livrez produsul, am trimis de 2 ori mail la interval de 1 saptamana pentru cererea adresei si nu am primit nici un raspuns. Nu mi s-a parut corect sa dea feedback pentru un produs care nu l-a primit..chiar doream sa-l ofer cuiva. "